4 comments:

tamshui:\ said...

新年老人家話唔好買「輸」,我今年破咗戒啦

Anonymous said...

I really respect your independence-doing your own carpentry work!!Must learn from you!

nobody said...

'老少女基地'出了書!? 哎呀! 我依家唔係香港, 番去第一時間買...'粉末都市'我都仲未買... 好! 'must-buy item'多2項.

我有時都好懷念舊時的香港...前陣子去了倫敦一趟, 買咗一本叫 'This is Hong Kong' (by M. Sasek)的書,因為係再出版,所以裡面係約1960年的香港... 而且係兒童書, 多多圖少少字... 外國人睇香港, 都幾有趣

Anonymous said...

我不同意评论后面的讲法

其实生活趣味和本土特色的东西 更有存在的价值,如高木直子和妹尾河童,市场推广成功与否,不单纯由内容决定~