為什麼?


10 comments:

tamshui:\ said...

大同感 X 1000!

ROSA said...

Dear Stella

現在流行往外地搞婚禮也是換湯不換藥的,搞不好還要一眾伴娘姐妹自費去布吉或bali,傷上傷

現在女人越來越遲婚,也還有個好處,就是沒有精力大費周章,都偏向簡單,祝你2010年不必再做伴娘或姐妹

yeah

yf said...

哈哈哈。有同感。最唔妥ge就系要一大早起身个part!!!! ;)

sui said...

伴郎都來自"芝麻街"~很有同感XD

tao said...

出門時間應該只可以坐的士,仲要call定,
通宵巴士都未必去到~

Stella So said...

Tamshui:
你也是芝麻街成員?嘻嘻...

dear Rosa,
從你的角度看,原來我已經很幸運了!哈哈!

yf:
5:30am起身呀!連con也帶不了.....

sui:
真的是太令人懊惱......

tao:
call的士也是很貴呢!!

tamshui:\ said...

我似芝麻街唔緊要,芝麻街加西裝至大鑊!我自己都覺惡頂!

獅虎 said...

我從未做過伴娘或姐妹,都不知是幸還是不幸~ >v<

b said...

做姐妹應該好開開心心先係ga,因為有好朋友先有姐妹做 :)
前排我有舊同學結婚,我地以前好friend,但係佢依家變得勢利到我地個個都怕左佢,唔好話做姐妹...連我最善良既兩個朋友都竟然連帖都唔肯收,所以我都濳左水...諗返7,8年前一齊講將來講男仔既事,覺得好無奈...
所以有時辛苦都係幸福既一種...

Stella So said...

b,

唉,姊姊情,其實暗地裡大家也變了不少......有時造姊妹的心有點矛盾....